Teddybearjadian

tiada realiti, semuanya ilusi...

04 January, 2013

Langkah 4 yang amat SUSAH

Semenjak, dua menjak, tiga menjak, dan masuk hari ke empat menjak aku try apply Smartphone Rebate ni yg x pernah²nya lepas, tapi hari ni tetiba lepas pulak, tapi sangkut plak kat Langkah 4 ni. Berapa lama mau tekan daftar daaa baru mau lepas?
Mesti ramai yang dapat masuk tapi sangkut dekat part yg sama gak kan huhuhuhuhuu... sabar ye, ni kes traffic teruk sangat. Almaklumlah berapa ramai belia kat Malaysia ni yang dok mencuba. Tapi kesian jugak la kat belia yang x de line internet n terpaksa pegi Cyber Cafe untuk apply tapi x lepas². Harap bahagian IT untuk SKMM dapat selesaikan masalah ni secepat mungkin, sian dyorang² tu mencuba banyak kali. Jangan wat malu penuntut² IT lain sampai kena cop macam², orang macam aku ni paham la masalah korang (aku salah sorang lepasan diploma computer science huhuhuu), tapi kalau orang lain mesti tau complain je. Sekali lagi aku cakap, sabar ye korang kat bahagian IT support SKMM huhuhuhuu... Hmmm... bila la application aku nak lepas ni ye?.... Alhamdullillah dapat lepas sampai langkah 4, berharap sangat dapat lepas sepenuhnya hari ni, n bersyukur sangat kalau lulus n dapat phone baruuuuu yahoooooo!!! huhuhuhuhu...
www.tips-fb.com

2 comments:

hahahaha sbr je laa...
 
tumolo neva dai, jgn smpai depa cakap quota dah cukup sudah la...