Teddybearjadian

tiada realiti, semuanya ilusi...

10 January, 2013

Permohonan Smartphone Rebate DITERIMA!!!

Akhirnya, setelah hari ke-9 aku try, berjaya jugak akhirnya, so dalam masa 1 bulan ni aku kena pi cari la  Smartphone 3G, kalau tidak abis burn la rebate ni coz valid untuk sebulan jea.
Anyways, Yahooo!!!... Hmmm... nak pilih phone ape ek? check budget dulu huhuhuhu... Nokia 3310 tiga ketoi boleh? mau kena pelempang dengan tokeyh kedai tu. Lu tarak paham bahasa ka itu libet untok semat pon sahaja looo. huhuhuhu, mana nak cari ek kedai yang leh tebus rebat ni area Sungai Petani? X sabar dah nak guna phone baru. dah berkurun lamanya aku x tukar phone ni. bagi sesiapa yang belum mencuba atau berjaya mendaftar untuk mendapatkan rebate ini, aku cuma nak cakap, jgn putus asa, n nak g tau jugak, aku berjaya daftar ni dalam area pukul 3:00pm sampai pukul 5:00pm. Dalam range tu la. Sekali try terus dapat, tu pun setelah kecundang 8 hari sebelumnya hahahahaha, tahniah buat aku. Dan terima kasih banyak² SKMM, Kementerian Malaysia, n untuk YAB, PM kita a.k.a. Bapa Transformasi ^^. Andalah Transfomer terhebat. Kalah Optimus Prime huhuhuhu. Yang lain, selamat mencuba yaaaa..... gud luck ^^
www.tips-fb.com

0 comments: